Benodigde documenten
Voor het kunnen annuleren van uw Time Share – en bijkomende contracten zoals de doorgaans zwaardrukkende onderhoudscontracten is het noodzakelijk dat u ons alle benodigde bescheiden en informatie verstrekt.
Het gaat dan minimaal om:
– De Time Share Groep/ Resort waarvan u eigenaar, koper of lid bent.
– De contracten die u heeft getekend met vermelding van de looptijd en de prijzen die u bent overeengekomen.
– De toepasselijke algemene voorwaarden en/of andere voorwaarden die u bij het tekenen van uw contract heeft ontvangen.
– De hoogte van uw huidige jaarlijkse betalingen onder vermelding of u nog verplichtingen heeft open staan.
– De redenen waarom u de aanschaf wenst te beëindigen.
– Uw persoonlijke gegevens zoals naam, adres, telefoon en e-mailadres.
Beoordeling
Na de eerste screening van deze gegevens wordt bezien welke mogelijkheden er voor u zijn. Er wordt contact met u opgenomen voor een afspraak.
Contract
Tijdens het gesprek met een van onze juristen wordt u voorgelicht over de mogelijkheden tot ontbinding, de tijdspanne der annulering ( streefdatum tussen drie en zes maanden na het tekenen van ons contract) en de prijsstelling die wij hanteren. Deze is afhankelijk van de aard van uw Time Share contract, annulering van meerdere contracten en uw persoonlijke wensen en omstandigheden.
Contact
Wenst u annulering van uw Time Share: aarzel niet contact op te nemen voor een vrijblijvend advies.